Doelgericht publiek
– Het brede publiek, verwoede fietsers of niet, kenners of gewone liefhebbers, in groepsverband of alleen, jonge of minder jonge mensen, leden van fietsersbonden uit heel België.
– Professionals uit de fietssector en fietsverdelers, uit nieuwsgierigheid voor nieuwe producten of diensten, of gewoonweg op zoek naar producenten, nieuwe markten en opportuniteiten.
– Publieke overheden (gemeentelijke, provinciale, regionale of federale administraties), verantwoordelijk voor het inrichten en aanleggen van fietspaden en/of routes.
– Verantwoordelijken op het gebied van mobiliteit: ondernemers, federaties, ziekenfondsen, professionele verenigingen.
Een stevige communicatiecampagne
– Perscampagne (geschreven pers, radio en televisie)
– Berichtgeving via internet en sociale media
– Aantrekkelijke affiches in de straten en in trein-, bus- of metrostations
– Verspreiding van informatie via alle leden van de partners (verenigingen en federaties)
– Persoonlijke VIP uitnodigingen (officiële inhuldiging, prijsuitreiking, colloquia)